Vragen of advies nodig? Bel 033 - 246 17 47

Schouderpijn

Fysiotherapie bij schouderpijn

Pijn in uw schouder kan heel storend zijn in uw dagelijks leven. U kunt niet meer werken, sporten of slapen op de manier waarop u dat het liefste doet. Uw arm heffen of naar achteren brengen kan stekende pijnscheuten geven, uw schouderbladen kunnen pijn doen en er kan stijfheid optreden in de schouder. Ook pijn in uw nek, bovenrug en arm, of tintelingen in uw onderarm of hand kunnen horen bij schouderpijn. Herkent u dit? Maak dan snel een afspraak met één van onze fysiotherapeuten.

Oorzaken van rugpijn

Schouderpijn is vaak een resultaat van een combinatie van verschillende factoren:

• Overbelasting
  • Een te eenzijdige houding of manier van bewegen
  • Te gespannen spieren
  • Peesontstekingen
  • Een verkeerde aansturing van bewegen (verstoorde coördinatie)
  • Artrose
  • Frozen shoulder
  • Problemen met uw schouderblad
  • Een sportblessure of ongeval

Maak een afspraak met een van onze fysiotherapeuten

Kunt u uw boodschappentas niet meer goed dragen? Heeft u moeite met het besturen van uw auto of kunt u niet meer op uw pijnlijke schouder liggen? Als uw schouder- of armklachten u zo beperken, maakt u dan eens een afspraak met één van onze therapeuten. We kijken samen met u of de we oorzaak kunnen achterhalen en doen ons best om samen met u te werken aan de beste oplossing.

Onze behandelingen

Deze behandelmogelijkheden kunnen u helpen bij uw klacht:

Manuele Therapie